Black
4% Elastāns: ko izmanto kombinācijā ar citiem materiāliem, jo īpaši tās lieliskās elastības dēļ - tās šķiedra var izstiepties līdz pat trīs reizes garumā un pēc tam atgriezties sākotnējā stāvoklī.
6% Vilna: tam piemīt lieliskas siltumizolācijas īpašības un tas spēj iztvaikot vairāk mitruma nekā klasiskā kokvilna
10% Akrila: Audums, kas ir mīksts, nemuļķojas, ātri žūst, bet galvenokārt tas nav patīkams varavīksnēm.
8% Poliamīds
72% Pārstrādāts poliesteris
Nežāvējiet žāvētavā
Mazgājams veļas mazgājamajā mašīnā 30º
Mazgāt ar tādas pašas krāsas veļu
Neizmantojiet balinātāju
Netīriet ķīmiski
Gludināt līdz zemākajam iestatījumam
tiek lietots produktiem, kas izgatavoti, izmantojot videi draudzīgākus procesus, kuros tiek izmantots mazāk ūdens, enerģijas un ķīmisko vielu. Ar šo etiķeti tiek marķēti izstrādājumi ar starptautiskiem sertifikātiem, piemēram, bluesign®, OEKO-TEX® 100 standarts un OEKO-TEX® MADE IN GREEN.
Produkti ar šo etiķeti ir izgatavoti galvenokārt no pārstrādātiem materiāliem, kas lielākoties iegūti no veciem atkritumiem, piemēram, plastmasas pudelēm un drēbēm. Šiem izstrādājumiem ir mazāka ietekme uz vidi, pateicoties tam, ka tiek pārstrādāts vairāk atkritumu nekā pirmavotu materiālu.
Vai jūs interesē, kā mēs Footshop novērtējam ilgtspēju un ko mēs darām šajā jomā? Izskatiet mūsu ilgtspējas lapu.
Karls Kani ir pazīstams kā "urbānā apģērba tēvs" un tiek uzskatīts par vizionāru, kas ir daudzu pirmo soļu autors modes jomā. Šo zīmolu 1989. gadā Bruklinā, Ņujorkā, nodibināja tolaik 19 gadus vecais Karls Viljamss, kurš pirmais ieviesa brīvo džinsu koncepciju. Mūsdienās zīmols Karl Kani ir atzīts visā pasaulē un tiek uzskatīts par ikonisku zīmolu, runājot par kvalitatīvu ielas apģērbu un hiphopa modi. Karl Kani iedvesmojās no hiphopa un ielu kultūras, taču tolaik nebija iespējams atrast šāda stila apģērbu. Tāpēc viņš nolēma pats radīt apģērbu un drīz vien sāka pieņemt pasūtījumus no draugiem un nepazīstamiem cilvēkiem. Sabiedrības pieprasījumam pieaugot, viņš ieguva pārliecību, ka var nodarboties ar savu aizraušanos uz pilnu slodzi, un juridiski mainīja savu vārdu uz Karl Kani.
Ar šo jauno vārdu viņš 1989. gadā pārcēlās uz Losandželosu, lai vēl intensīvāk nodarbotos ar savu aizraušanos. Šodien Karl Kani zīmols ir paplašinājis savu darbību starptautiskā mērogā, aptverot 25 Eiropas valstis, un tikai Japānā vien tam ir 13 galvenie veikali, tostarp viens no tiem atrodas Harajuku2. Atšķirībā no daudziem citiem augstākās klases zīmoliem Karl Kani ir palicis uzticīgs savam zīmolam. Viņa aizraušanās ar kvalitāti, dizainu un meistarību nozīmē, ka Kani vienmēr ir cienījis zīmola saknes un joprojām daudzus apģērbus izgatavo ASV.
Pārvadātājs | Cena | Piegādes dienas |
---|---|---|
DHL Premium - express | no 13 € | Rītdiena 23.4.2025 |
GLS Europe | no 5 € | No Ceturtdiena 24.4.2025 |
FedEx | no 12 € | Rītdiena 23.4.2025 |
Ja jums ir nepareizs izmērs, mēs ar prieku palīdzēsim jums atrast pareizo izmēru. Lūdzu, apmeklējiet mūsu atgriešanas lapu Vairāk informācijas
Vispirms jums ir jāizlasa mūsu atgriešanas noteikumi, kuros ir norādītas visas pircēja un pārdevēja tiesības un pienākumi. Vairāk informācijas